DIANA ROSS MURPHY´S LAW


Výstava

04.05.2009 12:16

Tak na výstavě v Č.Budějovicích se mi moc nevedlo. Dlouhou dobu jsem čekala až půjdu do kruhu - přišla na nás řada po 13. hodině a ještě k tomu bylo v hale stračné horko - paní rozhodčí mi řekla, že mám dobrou postavu, hezky běhám, stojím v postoji a ukazuji zoubky, ale že jsem moc drobná. Tak jsem byla trochu smutná, hodně jsem se snažila.

Zato příští sobotu 2.5.2009 jsem vyrazila na MVP do Prahy, kde jsem dostala za jedna (V), pan rozhodčí byl moc hodný a posuzování mu "šlo od ruky". Jen jsem měla strach z velkých psů (vedle našeho kruhu) - klepala jsem se jako "ratlík", nakonec jsem do kruhu vlezla, ale nebyla jsem to já. Aspoň, že tam byl můj bráška Dastík - už jsem ho dlouho neviděla, je to  pořádný pes, fešák - jako tatínek. Snad ho zase uvidím. Pohrála jsem si s ním  ahned bylo veseleji. Zatím PAC A HAF DAFI

 

—————

Zpět